Toptips voor het gebruik van de LinkedIn Sales Navigator in SPM

Toptips voor het gebruik van de LinkedIn Sales Navigator in SPM

Met DCM Agency LinkedIn Sales Navigator kunnen verkopers nog verder gaan door sneller hoogwaardige relaties op te bouwen met snellere tijdlijnen voor verkoop. En het is geen wonder waarom. Volgens statistieken van HubSpot is LinkedIn nu 277% productiever voor leadgeneratie dan Facebook, Twitter of Google.

Linkedin Sales Navigator

De nieuwe versie van LinkedIn, die u binnen enkele minuten kunt integreren in uw Sales Performance Management-tool (SPM), biedt een diepere, meer gedetailleerde zoekervaring die ook resultaten ophaalt van Google, Yahoo, Bing en andere toonaangevende zoekmachines. Door de verschillende lijsten op LinkedIn te doorzoeken, kunnen prospects u leren kennen op een manier die ze niet zouden doen via een typische zoekopdracht op internet. Als prospects bijvoorbeeld "naam van mijn partner" intypen in Google, krijgen ze onder andere het volgende: hun e-mailadres, hun telefoonnummer, een website waarin ze mogelijk geïnteresseerd zijn, een LinkedIn-groep waar ze mogelijk lid van zijn en mogelijk zelfs een link naar hun bedrijfsblog of -pagina.

Nog een van de beste tips voor het gebruik van Linkedin Sales Navigator is ervoor te zorgen dat uw aangepaste verkoopbestemmingspagina wordt vermeld in de zoekresultaten. Dit zorgt ervoor dat wanneer prospects je vinden via de link in je sales navigator-lijst, ze ook je LinkedIn-profiel zullen zien. Bovendien leidt dezelfde link ze terug naar uw blog of verkooppagina, zodat ze de links kunnen volgen om meer informatie over u te krijgen en zich hopelijk kunnen aanmelden voor uw nieuwsbrief. Bovendien verschijnt dit zoekresultaat ook in Google Maps, waardoor uw prospects u nog sneller kunnen vinden.

Klik hier: DCM Agency